فاصله شاخصهای توسعه کردستان با میانگین کشوری را کاهش می دهیم

استاندار کردستان گفت : تلاش خواهیم کرد فاصله ای که در شاخص های توسعه ای با میانگین کشوری داریم را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در نشست با ذیحسابان و کارکنان خزانه معین استان اظهار داشت: ذیحسابان نقش بسیار مهمی در مدیریت کشور بر عهده دارند و بررسی و مدیریت مسائل مربوط به اعتبارات و هزینه ها مستلزم تخصص و دلسوزی و دقت نظر زیادی است.


وی با اشاره به اینکه در مسیر توسعه و تعالی استان باید قدم های بزرگی برداشته شود، افزود: کردستان نیاز به توجه ویژه دولت دارد و طی این چهار ماه سعی کردیم در حوزه های مختلف این توجه را با معرفی ظرفیت های استان جلب کنیم.


دکتر زارعی کوشا با بیان اینکه همه ساختارها، دستگاه ها و پست های مدیریتی زمانی ارزش دارد که در خدمت مردم باشد، تصریح کرد: قانون و ساختاری که درکشور برای ذیحسابی داریم از قوام بالایی برخوردار است.

استاندار کردستان اظهار کرد: قانون ذی حسابی از قوامی ویژه برخوردار است و این افراد جایگاه مهمی در انضباط مدیریتی در استان دارند لذا تلاش‌هایشان را قدر می‌دانیم.

عظیم ملک مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: اهمیت جایگاه ذی حسابان در نظام مدیریتی استان ویژه است و اگر فناوری آی تی درکنار حسابداری بیاید، در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات مالی در اختیار مدیران قرار می‌گیرد و از هدررفت منابع جلوگیری می‌شود.

ملک به توجه بیش ازپیش به اهمیت نقش خزانه داری در حوزه مدیریت مالی کشور تاکیدکرد و خاطرنشان کرد: مراسم جشن شب خزانه ایده‌ای است که در استان کردستان راه افتاده و امیدواریم در سطح کشور فراگیر شود.

وی افزود: چندین سال است که شب خزانه را جشن می‌گیریم و به ذی حسابان استان که تا آخرین ساعات سال برای تحقق بودجه استان تلاش می‌کنند خسته نباشید می‌گوئیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha